طلا نقره فیروزه G.S.T

 

http://www.taklif.ir/

به گزارش "بوشهرنیوزبه نقل از  فریاد جوان ، برآوردهای

 میدانی از صحنه انتخابات دشتستان حکایت از رقابت شدید میان کدخداپور موسوی نژاد و پاپری دارد.

جوانشیر کدخداپور کاندیدای اصلاح طلبان که در دوره گذشته آرای بالایی را از آن خود کرد در چند روز گذشته به شدت ستاد انتخاباتی خود را فعال کرده و در حال رایزنی با چهره های متنفذ دشتستان جهت سرازیر شدن آرای حامیان این افراد به سبد خود است.

کدخدا پور که از یک رای سنتی در شبانکاره و آرای اصلاح طلبان دشتستانی بهره می برد قصد دارد در این دوره به هر شکل ممکن پیروز رقابت ها باشد.

ایوب پاپری کاندیدای برازجانی که شدیدا به آرای شهروندان مرکز دشتستان دل بسته است به زعم عده کثیری از مردم دشتستان ... از اقبال کمتری نسبت به کدخداپور و موسوی نژاد برخوردار بوده اما امیدهای خود را برای کسب آرای بیشتر در دشتستان حفظ کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی نژاد کاندیدای جوان اصولگرایان که در مناطقی همچون وحدتیه ، شبانکاره ، آبپخش  و سعد آباد حرف اول را می زند ، در سایر مناطق نیز رقیب دیگر کاندیداها می باشد و در برازجان نیز به شدت در حال فعالیت است و گفته می شود حدود سی درصد از آرای برازجان فعلا در سبد وی قرار دارد.

حجت الاسلام موسوی نژاد که به پشتوانه داشتن خانواده ای شاخص در دشتستان و حمایت همه جانبه اصولگرایان و سابقه سیاسی مشخص وارد صحنه انتخابات گشته به گواه تمامی صاحب نظران از بالاترین بخت برای پیروزی در انتخابات این دوره دشتستان است.

از شواهد و قرائن موجود این گونه بر می آید که  کدخداپور، پاپری و اسکندری پس از موسوی نژاد در رده های بعدی قرار دارند اما برای اظهار نظر قطعی در این خصوص باید 12 روز دیگر صبر نمود.
 



تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط علیرضا ابراهیمی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 53924
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1